Filozofia a vízia zariadenia
Ľudskosť, odbornosť, individuálny prístup a zmysluplné naplnenie každého dňa prijímateľov sociálnej služby je filoziou nášho personálu.
Poslanie zariadenia
Poslaním zariadenia je poskytovať služby v zmysle zákona o sociálnych službách ako súčasť sociálnej politiky Trnavského samosprávneho kraja (TTSK). Dosiahnuť vyvážené postavenie všetkých zainteresovaných strán, byť dynamický voči ich požiadavkám, zvyšovať spokojnosť našich prijímateľov sociálnej služby a rodinných príslušníkov s poskytovanými službami, motivovať zamestnancov, dosiahnuť stabilitu a hospodárne nakladať s rozpočtovými prostriedkami. Pomôcť prijímateľovi sociálnej služby v nepriaznivej situácii nájsť zmysluplné žitie a trávenie voľného času podľa jeho individuálnych potrieb a možností, sprevádzať ho v chorobe a v životných ťažkostiach.
Ciele zariadenia
Hlavným cieľom zariadenia je poskytovanie kvalitnej a komplexnej sociálnej služby so zreteľom na humánny a etický prístup k prijímateľovi sociálnej služby, rozvíjanie potenciálu prijímateľov sociálnej služby, podpora ich socializácie, vytváranie priestoru pre ich sebarealizáciu, vytváranie pocitu domova, súkromia. V rámci neustáleho zvyšovania kvality poskytovaných sociálnych služieb sa zariadenie snaží vytvárať prostredie dôvery, vzájomného rešpektu, odbornosti, zodpovednosti.
Prijímatelia sociálnej služby sa môžu vyjadrovať k strategickej vízii, cieľom, stratégii a plánu poskytovania sociálnej služby písomne prostredníctvom schránky na návrhy, pripomienky a sťažnosti, dotazníkov alebo ústne na pravidelných stretnutiach s riaditeľkou zariadenia. Pre imobilných prijímateľov sociálnej služby je k dispozícii taktiež urna na podanie prianí a sťažností. Rodinní príslušníci a iné zainteresované strany sa môžu vyjadrovať k strategickej vízii, cieľom, stratégii a plánu poskytovania sociálnej služby písomne prostredníctvom Knihy prianí a sťažností, Knihy podnetov (umiestnené na vrátnici u informátorky), dotazníkov spokojnosti, pripomienok v sekcii „kontakt“ na webstránke zariadenia alebo osobne v kancelárii riaditeľky zariadenia.
Hodnoty v zariadení